بهترین اس ام اس های عاشقانه خرداد 94

 یادت هست، خیالت هست، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست، نمی آیی؟

***

با هر قدمی که دور شدی روحم خراشی خورد

حالا با هر نسیمی درونم میسوزد

***

چقدر سخته، تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست

که آنکه من بزرگش کردم، کوچکم کرد!

***

زیر باران عشق باید ماند تا غبار تنهایی را شست نمیدانم زیر کدامین

باران ایستاده ام که اینگونه تنها ولی خیس بارانم

***

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم. .

***

اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم. .

***

خاطری گر نظرم هست همه خوبی توست

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

***

در خاطری که “تویی” دیگران فراموشند بگذار در گوشت بگویم

“میخواهمت” این خلاصه ی، تمام حرفای عاشقانه دنیاست

***

چه درونم تنهاست و در این تنهایی

شاخه ی خشک نگاهم گل چشمانت را میجوید

***

تو قلب منو کشتی و رفتی، اما میدونم که حتما یه روز بر میگردی

چون همیشه قاتل به محل جنایت بر می گرده. .

***

با تو که باشم تمام دورها , نزدیکند …

***

دلتنگی حس عجیبی است که گاهی تو را به یادم می آورد

گاهی یعنی همیشه، گاهی یعنی الان

***

نمیدانم چرا، اما برایت سخت دلتنگم در این مسلک که صورت های بی احساس

بسوی قلب های ساده میتازند من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم

***

تنفس: شروع زندگی عشق: قسمتی از زندگیس اما دوست خوب: قلب زندگی

***

اسمش تقصیر است !! حالا تو هی خودت را آرام کن، بگو نه تقدیر



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: